Introduzione à e caratteristiche di prestazione è applicazioni di neoprene

Gomma chloroprene (CR), cunnisciuta ancu com'è gomma chloroprene, hè un elastomeru pruduttu da a polimerizazione alfa di chloroprene (ie, 2-chloro-1,3-butadiene) cum'è a materia prima principale.Hè statu fattu per a prima volta da Wallace Hume Carothers di DuPont u 17 d'aprile di u 1930. DuPont hà annunziatu publicamente in nuvembre 1931 chì avia inventatu a gomma di cloroprene è l'hà introduttu formalmente à u mercatu in u 1937, facendu a gomma chloroprene a prima varietà di gomma sintetica per esse prodotta industrialmente. .

Pruprietà di gomma chloroprene.

L'aspettu di u neoprene hè biancu lattice, beige o marroni chiaru, fiocchi o grumi, densità 1,23-1,25 g/cm3, temperatura di transizione vetru: 40-50 ° C, puntu di crumbling: 35 ° C, puntu di ammollimentu circa 80 ° C, descomposizione à 230- 260 ° C.Soluble in cloroformu, benzene è altri solventi organici, gonfiati in oliu vegetale è oliu minerale senza dissolve.80-100 ° C pò esse usatu per un bellu pezzu, cù un certu gradu di ritardante di fiamma.

Gomma neoprene è struttura di gomma naturale hè simile, a diferenza hè chì u gruppu elettricu negativu polare in gomma neoprene rimpiazza u gruppu metile in gomma naturale, chì migliurà a resistenza à l'ozone, a resistenza à l'oliu è a resistenza à u calore di a gomma neoprene.In cortu, hà una excelente resistenza à u clima, resistenza à l'ozone, resistenza à a corrosione chimica, resistenza à l'oliu, etc. I so proprietà fisiche è meccaniche cumpletu sò ancu megliu.Per quessa, u neoprene hè assai versatile, sia cum'è gomma generale è cum'è gomma speciale.

Portabuttiglia di birra Cooler Sleeve Porta bottiglia per escursionismo cù fibbia-3

E proprietà fisiche è meccaniche principali sò i seguenti:

1.Forza di gomma neoprene

I pruprietà di tensile di u neoprene sò simili à quelli di gomma naturale, è a so gomma cruda hà una forza di tensione elevata è allungamentu in ruttura, chì hè una gomma auto-rinforzante;a struttura molekulari di neoprene hè rigulari moleculare, è a catena cuntene gruppi polari di atomi di cloru, chì aumenta a forza intermolecular.Dunque, sottu à l'azzione di e forze esterne, hè faciule d'allungamentu è di cristallizà (auto-rinforzu), è u slippage intermolecular ùn hè micca faciule.Inoltre, u pesu moleculare hè più grande (2,0 ~ 200 000), cusì a forza di tensione hè più grande.

2.Excellent resistenza invechje

L'atomi di cloru attaccati à u doppiu ligame di a catena moleculare di neoprene facenu a doppia lea è l'atomi di cloru diventanu inattivi, cusì a stabilità di almacenamiento di a so gomma vulcanizzata hè bona;ùn hè micca faciule per esse affettatu da u calore, l'ossigenu è a luce in l'atmosfera, chì mostra una excelente resistenza à l'anziane (resistenza à u clima, resistenza à l'ozone è resistenza à u calore).A so resistenza à l'anziane, in particulare a resistenza à l'intemperie è l'ozone, hè seconda solu à a gomma di propilenu di etilene è a gomma butilica in a gomma per u scopu generale, è assai megliu cà a gomma naturale;a so resistenza à u calore hè megliu cà a gomma naturale è a gomma styrene butadiene, è simile à a gomma nitrile, pò esse usata per un pocu tempu à 150 ℃, è pò esse usata finu à 4 mesi à 90-110 ℃.

3.Excellent flame-resistance

Neoprene hè u megliu gomma generale, hà e caratteristiche di a combustione non-spontaneous, u cuntattu cù a fiamma pò brusgià, ma a fiamma isolata hè spenta, questu hè perchè u neoprene brusgiatu, u rolu di l'alta temperatura pò esse scompostu sottu u rolu di gas di clorur d'idrogenu è spegne u focu.

4.Excellent resistenza oliu, resistenza di solventi

A resistenza à l'oliu di gomma neoprene hè seconda solu à a gomma nitrile è megliu cà l'altri gomma generale.Questu hè chì a molécula di neoprene cuntene atomi di cloru polari, chì aumenta a polarità di a molécula.A resistenza chimica di u neoprene hè ancu assai bona, fora di l'acidu oxidante forte, altri acidi è alkali ùn anu quasi nisun effettu.A resistenza à l'acqua di u neoprene hè ancu megliu cà quella di altre gomma sintetica.

Hd1d8f6c15e4f43a08fff5cf931252b824.jpg_960x960

Chì sò l'applicazioni di u neoprene?

Neoprene hè adupratu in una larga gamma di applicazioni, principarmenti per i prudutti resistenti à l'anziane, cum'è fili elettrici, pelle di cavi, cuscini di cuscini di ferrovia, fianchi di pneumatici di bicicletta, dighe di gomma, etc.;i prudutti resistenti à u calore è a fiamma, cum'è cinture trasportatori resistenti à u calore, tubi, fogli di gomma, etc.;i prudutti resistenti à l'oliu è à i chimichi, cum'è tubi, rulli di gomma, fogli di gomma, pezzi di l'automobile è di trattori;altri prudutti cum'è tela di gomma, scarpi di gomma è adesivi, etc.

1.Wire è cable chì copre materiali

U neoprene hè resistente à a luce di u sole, resistente à l'ozonu, è hà una eccellente non-infiammabilità, hè u materiale di cable ideale per mine, navi, in particulare per fà guaine di cable, ma ancu spessu usatu per vitture, aerei, fili d'ignizione di mutori, cavi di cuntrollu di centrali atomiche, è ancu i fili telefonici.Cù neoprene per a giacca di u filu è u cable u so usu sicuru di gomma naturale più di 2 volte più longu.

2.Cintura di trasportu, cinturione di trasmissione

Neoprene hà proprietà meccaniche eccellenti, assai adattati per a produzzione di cinture di trasportu è cinture di trasmissione, in particulare cù a so pruduzzione di cinture di trasmissione megliu cà l'altri gomma.

3.Oil manna resistente, gasket, Murari anti-corrosion

Basatu nantu à a so bona resistenza à l'oliu, resistenza à a corrosione chimica, resistenza à u calore è altre caratteristiche, u neoprene hè largamente utilizatu in a fabricazione di prudutti resistenti à l'oliu è una varietà di tubi, nastri, guarnizioni è rivestimenti di l'equipaggiu chimicu resistenti à a corrosione, in particulare resistenti à u calore. nastri trasportatori, tubi resistenti à l'oliu è à l'acidu è l'alkali, etc.

4.Gasket, support pad

U neoprene hà una bona resistenza à a sigillatura è à a flessione, più è più parti di l'automobile in neoprene, cum'è cornici di finestra, tubi di diverse guarnizioni, etc., ma ancu usatu cum'è ponte, camion elevatore di mine, pad di supportu di cisterna d'oliu.

5.Adhesive, sigillante

L'adesivo di neoprene fattu di gomma neoprene cum'è a materia prima principale hà una bona flessibilità, resistenza à l'invecchiamento, resistenza chimica è resistenza à l'oliu, è alta forza di ligame.
U lattice di neoprene ùn cuntene micca solventi organici, per quessa, hà vantaghji evidenti in a sicurità è a salute, induve u neoprene carboxyl pò esse usatu cum'è adesivo per gomma è metallu.A gomma chloroprene hà polarità, cusì u sustrato di ligame hà una larga gamma di applicazioni, principalmente per vetru, ferru, PVC duru, legnu, plywood, aluminium, una varietà di gomma vulcanizzata, pelle è altri adesivi.

6.Altri prudutti

Neoprene hè ancu largamente utilizatu in u campu di u trasportu è a custruzzione.Cum'è l'usu di cuscini di schiuma di neoprene in l'autobus è in a vittura di u metro, pò prevene u focu;aviò, cù mischi di gomma naturale è neoprene per fà pezzi resistenti à l'oliu;mutore cù parti di gomma, guarnizioni, sigilli, etc.;custruzzione, usatu in high-rise custruzzioni gasket, tramindui sicuru è shockproof;neoprene pò ancu esse usatu cum'è terrapienu artificiale, interceptor nantu à u sigellu giganti, stampa, tintura, stampa, carta è altri rulli di gomma industriale Neoprene pò ancu esse usatu cum'è cuscinettu d'aria, saccu d'aria, equipamentu di salvezza di vita, cinta adesiva, etc.


Tempu di post: 20-oct-2022