Mantene e bevande fresche chì scorri cù questu cooler top-of-the-line

U vostru frigorifero hè prontu per u 4 di lugliu? Ùn ci hè nunda di megliu cà una bevanda ghiacciata in l'estiu! Sia chì pensate di passà assai tempu nantu à a sabbia in una festa in spiaggia o barbecue in u vostru giardinu, hè impurtante assicurassi Mantene u flussu di bevande fresche. Se pensate di accoglie o assistisce à una festa all'aperto, invistisce in un cooler di qualità hè un must stu veranu, è avà pudete salvà una fortuna nantu à u Cobalt 25QT Roto-Molded Super Cooler.
I coolers di marca cum'è Yetis vi ponu vende centinaie di dollari, ma u mudellu Cobalt 25QT vi dà a stessa qualità per una frazione di u prezzu ... soprattuttu durante a vendita di u 4 di lugliu. Aduprate u codice di cuponu JULY20 in ogni mumentu finu à u 5 di lugliu per uttene $ 100 o più in tuttu u situ per uttene stu cooler di cobalt mobile elegante per solu $ 119.99 ... quasi $ 400 menu di a so cumpetizione.
Sè vo site un fan di supercoolers rotativi di alta gamma in u passatu, ma ùn piace micca portà pesi pisanti è pagà un prezzu altu, stu cooler Cobalt hè a risposta à e vostre preghiere. U Cobalt 25-quart. U mudellu hè a taglia chjuca perfetta per i vostri bisogni mobili. Si adatta facilmente in spazi stretti - à 18,25 pollici di lunghezza è 13,1 pollici di altezza, hè più di un stile lunchbox - ma hà ancu abbastanza forniture per un viaghju di ghjornu o un ghjornu longu à a spiaggia. .A cuntrariu di i cuncurrenti chì sò difficiuli di trainu per via di u so pesu eccessivu, questu pesa solu 14 liri.
U cooler di cobalt hà un impressionante tempu di retenzione di ghiaccio di 5 ghjorni, mentre chì offre u 20% di u pesu di cuncurrenza di stampa rotazionale. In più di aiutà à alleggerà a carica mentre li portate da un locu à l'altru, sò ancu assai più ligeri. nant'à u vostru wallet.
Ottene tutta a qualità di un cooler high-end per una frazzioni di u prezzu. Avà, risparmiate un altru 20% nantu à u Cobalt 25QT Roto-Molded Super Cooler cù u codice JULY20 prima di u 5 di lugliu, è uttene per solu $ 119,99.


Tempu di post: Jul-05-2022