Chì aspetti deve esse cunsideratu quandu cumprà tessuti di immersione

NEWS6

Ci sò parechje applicazioni di materiali di immersione SBR in a nostra vita di ogni ghjornu.Fighjemu un ochju à l'applicazioni principali di i materiali di immersione SBR, è spergu d'aiutà.Quandu sceglite i materiali di immersione SBR, fate attenzione à i seguenti ottu punti.
Unu.Prima determinà u materiale di neoprene chì avete bisognu, sceglite u materiale adattatu secondu u pruduttu chì vulete fà.Se ùn sapete micca sceglie, per piacè diteci a vostra applicazione, u nostru staffu prufessiunali vi cunsigliarà materiali adattati.O mandateci i vostri campioni è vi aiuteremu à identificà.

Due.Per piacè dite u spessore tutale di u fogliu di laminatu chì avete bisognu, chì pò esse misuratu cù un calibre à vernier (preferibbilmente cù un calibre di spessore prufessiunale).Siccomu u neoprene hè un materiale suave, a pressione ùn deve esse troppu alta durante a misurazione.Hè megliu chì u caliper vernier pò spustà liberamente.

Tre.Per piacè, ditemi quale tela si adatta, cum'è lycra, nylon, tela mercerizzata, etc. Se ùn pudete micca ghjudicà ciò chì u tela hè, mandateci a mostra.

Quattru.Per piacè diteci u culore di u tessulu chì avete bisognu, per piacè vede s'ellu u culore hè u nostru culore regulare, se hè cusì, diteci u numeru di culore.Se no, mandate u campionu, o diteci u numeru di culore, pudemu furnisce tissitura è tintura.Tuttavia, se a dosa hè menu di 100KG, una tarifa addiziale di iva di tintura serà addebitata.

Cinque.Sè avete bisognu di laminazione resistente à i solventi durante a laminazione dipende da induve u vostru pruduttu hè adupratu.S'ellu hè un pruduttu chì và à u mare, cum'è vestiti di immersione, guanti di immersione, etc., avarà bisognu di laminazione resistente à i solventi.I rigali ordinariu, l'attrezzatura protettiva è altre fitte ordinariu ponu esse.Se ùn site micca sicuru, fateci cunnosce l'usu è vi aiuteremu à decide.

Sei.Cumu sceglie a dimensione, pudemu sceglie a dimensione di 51 × 130, 51 × 83, è 42 × 130 è altre specificazioni.Dipende totalmente da i vostri bisogni per u tagliu è a tipografia.In generale, a tipografia 51 × 130 salva materiali.Per u materiale di u cuntinuu, deve esse sceltu a specificazione 51 × 83, chì hè più adattata per a carica di u containeru.

Sette.Tempu di consegna: Di solitu u tempu di consegna hè di 4-7 ghjorni, se hè necessariu tintura speciale, u tempu di consegna hè di 15 ghjorni.

Ottu.Metudu di imballaggio: di solitu in rotuli, per piacè sparghje è quadrate e merchenzie immediatamente dopu avè ricivutu, altrimenti u core internu averà pieghe per via di curling.

Nove.Errore di spessore è di lunghezza: L'errore di spessore hè generalmente di più o minus 10%.Se u spessore hè 3mm, u spessore attuale hè trà 2.7-3.3mm.L'errore minimu hè di più o minus 0.2mm.L'errore massimu hè più o minus 0,5 mm.L'errore di lunghezza hè di più o minus 5%, chì hè generalmente più longu è più largu.


Tempu di Post: 11-May-2022