L'usu di l'inguernu di cuverte elettriche, queste cose deve esse nutate!

L'inguernu di quist'annu vene prestu, sta volta l'equipaggiu di riscaldamentu in u campu !Una varietà di l'equipaggiu di riscaldamentu per mostrà i so talenti trà elli, dorme u più populari di sicuru hè a nostra manta elettrica.
I mantelli elettrici sò boni, ma ci sò ancu grandi periculi di sicurezza chì ponu facilmente guidà à accidenti.Dunque, avemu bisognu di capiscenu a manta elettrica è l'usu di precautions.

U periculu oculatu
I mantelli elettrici sò generalmente fatti di fibri chimichi o di cuttuni puri, tramindui chì brusgianu facilmente.I dui fili sò stati posti in cuntattu, è i fili chjuchi prestu prestu.Sottu à a situazione attuale, a fonte di u focu sottu a tappa quilt, hè faciule per smite, causannu dannu à a sicurità persunale di i residenti.

Causa di u focu
Ci sò prublemi cù a qualità di manta elettricu: per esempiu, manta elettricu falsi sò compru.
U tempu di usu di manta elettricu hè troppu longu: a linea di manta elettrica hè stata invechjata, è ci saranu risichi per a sicurità quandu si usa.
Metudu d'usu incorrectu di a manta elettrica: per esempiu, a cuperta elettrica plegabile quandu si usa o versà l'acqua nantu à a manta elettrica senza cura quandu si usa pò causà un cortu circuitu di a manta elettrica è causanu u focu.

Hd5f770217631472cbdacedc07452fe73G.jpg_960x960

Cumu prevene

1. Ùn cumprà micca a manta elettrica cù una qualità inferjuri, nè certificatu di qualificazione, nè garantia di misure di sicurezza o manta elettrica casalinga.

2. Dopu chì a manta elettrica hè energizata, a ghjente ùn deve esse alluntanatu da ellu è attente à s'ellu ci hè una situazione anormale.In casu d'outtage temporale di energia o esce, deve disconnect u circuitu, in casu di unattended quandu a chjama è porta à accidenti.

3. A manta elettricu hè megliu pusata nantu à u lettu di legnu, è una manta o un colchju di cuttuni magre hè stallatu nantu à a cima è u fondu di a manta elettrica per impediscenu chì u filu elettricu si piega in avanti è in daretu è si sferisce violentemente, risultatu in short circuit.

4. A manta elettrica ùn deve esse plegata per evità a cuncentrazione di u calore, l'altitudine di temperatura alta è u surriscaldamentu lucali.

5. Quandu s'utilice per i zitelli è i malati chì ùn ponu micca cura di elli, hè necessariu di verificà a temperatura è l'umidità di a manta elettrica spessu.In casu di cortu circuitu o fuga, hè necessariu taglià l'alimentazione in tempu per prevene accidenti.

6. Se a manta elettrica hè brutta, caccià u mantellu è pulisce.Ùn lavate micca u filu elettricu caldu in acqua inseme.

7. Per evitari plegamentu ripetutu in a listessa pusizioni, in casu chì u filu elettricu hè rottu à causa di plegamentu, pruvucannu u focu.Se u fenomenu "micca calda" si trova per via di un usu longu, deve esse mandatu à u fabricatore per a riparazione.

8. U tempu di putenza ùn deve esse troppu longu, in generale prima di andà in lettu cù u riscaldamentu di l'electricità, spegne u putere quandu dorme, hè cunsigliatu per ùn aduprà a notte.

He8e4b4831e294971a09f62b922eb3aedJ.jpg_960x960

Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022